← Back

Laura Prieto

 

↓ Mail
 www.yogaconlaura.es

Classes: Dilluns, dimecres i divendres (veure horaris)

 


Formació

 

  • Formació de professora de ioga hatha vinyasa a l’escola Mandiram titulació Ioga Alliance 200h (2008-2009).
  • Formació en Yin Yoga 50h per Jose de Groot (2012).
  • Formació en Yoga prenatal i post natal 50h (2013).
  • Formació Hatha Raja Ioga amb l’Andrei Ram 300h (2014-2016).
  • Formació en Yantra Yoga amb el Fabio Andrico i Laura Evangelisti 100h (2017).
  • Formació en filosofia Budista al Institut Nagarjuna de Barcelona (2006-2009) i al centre Dharmadhatu (en l’actualitat).
  • Actualment estic cursant una formació en ioga terapeutic amb L’Alex Monasterio i l’Or Haleluiya.

 


Estils de ioga

 

HATHA VINYASA

Hatha Vinyasa ioga és una pràctica dinàmica de ioga completa. A través d’asana (postures), pranayama (respiració / energia) i meditació, permetem alliberar els bloquejos i les tensions acumulades al llarg del temps, tant a nivel físic com energètic.

 

YIN YOGA

La pràctica de Yin ioga és senzilla, però intensa. Es realitza majoritàriament a terra on mantenim les postures per un període de 3 a 5 minuts, el que ens permet relaxar la musculatura i viatjar cap als teixits més profunds (fàscies, lligaments, tendons, ossos, articulacions) i així poder alliberar les tensions tant a nivell físic, emocional com mental. El Yin Ioga és una pràctica que calma i relaxa; aporta serenitat i harmonia tant al cos com a la ment.
La pràctica és perfecta com a preparació a la meditació ja que ens aquieta i ens permet cultivar un estat de mindfulness (atenció plena).
Es complementa perfectament amb les pràctiques més dinàmiques (Vinyasa ioga) de ioga així com també és perfecta per a esportistes i atletes, ja que enforteix els teixits més estructurals del cos, aportant-los estabilitat i permetent obtenir
un major rang de moviment i flexibilitat en tot el cos.

 

IOGA PRENATAL

El ioga prenatal és un pràctica dinàmica i àgil a través de les postures, enfocant-la en enfortir i flexibilitzar el cos i la ment
Beneficis de la pràctica de ioga durant l’embaràs:
-Desenvolupar la Confiança
-Augmentar la Força
-Flexibilitat
-Alleujar malalties i molèsties
-Cultivar la Paciència
-Millorar la capacitat de descans
-Connectar amb el teu beu de manera

Recepció el 7 Poble nou BarcelonaSala de ioga equipada.Entrada a les sales de terapiaSala de ioga de 80m2 totalment equipada Llum natural sala de ioga Sala de terapies 1 el 7 Poble nou Barcelona Sala de ioga totalment equipada Sala de terapies el 7 poblenou Barcelona vestidors home i dona